molleomussemilan

Alla inlägg den 1 juni 2009

Av molleomusse - 1 juni 2009 17:39

Fnissade lite med Jessica idag om hur vi behandlar våra hundar. Vexa hade fått vara ensam hemma några timmar för första gången i sitt liv, Molle har aldrig varit helt ensam hemma..Ingen av oss skulle kunna tänka sej att låta hunden sova en natt i bilen och båda Jessi o jag ville bygga hundgård men tänk om inte hundarna skulle trivas där, och tänk om någon skulle stjäla dom...Alltså, vanliga hundar kan vara ensamma hemma och trivs i hundgård men Ryegatesbäbisar måste man behandla varsamt, ELLER HUR ANNIKA? INTE DALTAR VI MED DINA UPPFÖDNINGAR? Visst är vi underbara valpköpare som förstår vilka små ögonstenar vi fått köpa av dej??

Men, idag skulle jag köra Ronja o Musse till sjön och Molle fick  vara ensam i tio minuter hemma. Jag pussade honom ordentligt och lovade att matte kommer snart hem igen innan jag åkte. Han var jätteduktig och satt innaför dörren och väntade när jag kom hem. Mattes lilla pojke, tre år och kan vara helt själv en liten stund...

Någon mer som har en Ryegatesbäbis????

Ovido - Quiz & Flashcards