molleomussemilan

Alla inlägg den 9 januari 2011

Av molleomusse - 9 januari 2011 21:38

  Så söt..

Av molleomusse - 9 januari 2011 10:34

Förra inlägget var bara trams. Fast skoj att skriva..Och så hittade jag en massa roliga smilisar och det blev ännu roligare. Jag fick höra att det var skittöntigt men det var ju det som var meningen! Jag tror att ni som känner mej tog det som "nu larvar hon sej igen, suck". Eller så insåg ni att jag driver med mej själv och min mesighet till hundarna. Jag har svårt att vara konsekvent och behandla hundarna som hundar, ibland. Oftast lyckas jag nog rätt bra. Det får stå kvar iallafall.


Idag ska jag städa bort alla julsaker. Så skönt att slippa allt. Det är trevligt med allt över julhelgen men nu är det bara dammigt och skitigt och har förlorat sin charm.


Henrik är på väg till Vadstena igen. Tråkigt att han bor borta men jag är glad för att han trivs. Jag är orolig för att han inte lyckas vända dygnet rätt igen. Han har varit uppe hela nätterna och sovit till två på dagarna. Otroligt.


Idag ska jag försöka träna lite. Om jag kan hitta ett ställe där det inte är skithalt eller en jätteskare på snön. Lydnaden kan vi åtminstonde fila lite på.


Ha det bra!!

Ovido - Quiz & Flashcards